De klassiekersclub

Ryan Holiday


Nederlands | 10-10-2023 | 287 pagina's

9789400516106

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 22,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar




Korte beschrijving/Annotatie

Wat zijn de strategieën voor het creëren en vermarkten van creatief werk dat de potentie heeft om een tijdloze klassieker te worden.

Tekst achterflap

Bestsellerauteur en marketingstrateeg Ryan Holiday laat zien dat het maken van een klassieker niet op toeval berust of een kwestie van geluk is.

De werkwijze en mentaliteit om iets te maken dat de tand des tijds doorstaat is te leren – of je nu auteur, ondernemer, muzikant, filmmaker of beeldend kunstenaar bent.

De basis vormt het maakproces. Dat vraagt alle aandacht en inspanning. Een slecht product zal ook met de beste marketing nooit meer dan een hype zijn. Als maker ben je continue aan het verfijnen en bijsturen, altijd met je publiek of doelgroep in het achterhoofd. Als je focus ligt op de kwaliteit, is de promotie van je werk en het opbouwen van een publiek een logische volgende stap op weg naar blijvend succes.

Beschrijving

Bestsellerauteur en marketingstrateeg Ryan Holiday laat zien dat het maken van een klassieker niet op toeval berust of een kwestie van geluk is.

De werkwijze en mentaliteit om iets te maken dat de tand des tijds doorstaat is te leren – of je nu auteur, ondernemer, muzikant, filmmaker of beeldend kunstenaar bent.

De basis vormt het maakproces. Dat vraagt alle aandacht en inspanning. Een slecht product zal ook met de beste marketing nooit meer dan een hype zijn. Als maker ben je continue aan het verfijnen en bijsturen, altijd met je publiek of doelgroep in het achterhoofd. Als je focus ligt op de kwaliteit, is de promotie van je werk en het opbouwen van een publiek een logische volgende stap op weg naar blijvend succes.

Details

EAN :9789400516106
Auteur: 
Uitgever :A.W. Bruna Uitgevers
Publicatie datum :  10-10-2023
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :217 mm
Breedte :141 mm
Dikte :24 mm
Gewicht :376 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :287
Keywords :  creativiteit;eversellers;klassiekers;productontwikkeling;marketing;kunst